venerdì 19 ottobre 2007

O' stimulo

Avvertenza: solo per occhi ed orecchie non nobili

A' panza s'arrevota si sulo penso a Totti
e metto o'culo all'aria sparanne 'e primme botte,
a primma è asciuta bbona però a siconda è floscia
ma a' terza è nu cannone e Totti mò scamoscia.
E nun è colpa mia si quanne stà o' Pupone
je corre dinte o'cesso a me spuntà o'cazone,
nun faccio manco a'tiempo a' piglià posizione
ca perete e pernacchie fanno a'rivoluzione.
Parlanne cu decenza nun saccie c'aggia ffà
ma a me Francesco Totti, me fà venì a cacà.

8 commenti:

zebantide ha detto...

Se po' cummanna' 'o Vesuvio de nun erutta'? Don Mimi' vesuviano, onore a voi.

Friuliazzurro ha detto...

MIMMO SI O'CCHIU'!!!!

Pulcione ha detto...

delirio a casa miaaaaaaaa

l'hanno letta in successione:
MIO PADRE
MIA SORELLA

ed io aropp' so' gghiut' int'o' bbagn....

hahahha

mitico mimmo!!

Qwerty61 ha detto...

grande mimmo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nun' scurdà o' rotolone!!!.... ahahaha

Anonimo ha detto...

amici. grazie....
grazie per i complimenti.
Un saluto al papà di Pulcione...

Pulcione ha detto...

Mia sorella si è offesa.....hehehehe:)

Riccardo ha detto...

E' MITICA,OMERICA!!!

andreab ha detto...

Uagliù non potete proprio capire!!!
Sono scoppiato dal ridere l'ho letta solo una volta...non la rileggo più senò verament muoio!!