giovedì 25 ottobre 2007

Fra Napoli e Torino

Comme putevo nascere a' Torino
je ca me sento 'bbuono sultanto a' Margellina,
nun è p'offesa, nun voglio giudicà
però fra Napule e Torino è meglio ca sto ccà.

E' vero o' Nord stà a' fatica e ce stanne 'e denare
ma c'aggia ffà cu 'e solde? A me me serve o'mare.
Me serve chell'addore 'e vongole e speranza
ca meglio 'e nu banchetto a me me regne a' panza.

Me serve 'e sentì e' strilli da gente miezza a'via
ce stà a chi dà fastidio ma a me fà cumpagnia,
pecchè de 'ccose e' Napule chella ca cchiù me piace
è ca nun stai mai sulo pure si o' munno tace.

No, je nun putevo nascere a Torino
e nun c'azzecca niente o'fatto juventino,
è proprio po' carattere o po' dna
e forse me capisce sule chi è nato ccà.

Nuie simme cchiù carnale e ce piaceno 'e sfizie
a vote esageramme però senza malizia,
a me personalmente fra l'egosimo e ammore
mi piace cchiù a siconda pecchè me regne o'core.

Giuliano cchiù 'e na vota m'ha chiesto na poesia
ca parlasse d'ammore pe chesta terra mia,
embè ve l'aggia scritta primme 'e chesta partita
pecchè semplicemente pe 'mme Napule è a' vita.

6 commenti:

zebantide ha detto...

te si scatenato, sta semmana. La vedo male per le zebre, nu cavecio 'nculo do ciuccio e' garantito...

Anonimo ha detto...

Eh si....per me questa è una partita particolare. per tanti motivi. Tanti ricordi. persone care che non ci sono più... quel gol di maradona ed io che a casa piangevo davanti alla radiolina ed in braccio a mio nonno che piangeva pure lui e mi stringeva.
Mi ricordo quella frase: è cagnato tutte coso...è cagnato tutte coso.
mamma mia...ancora oggi ho i brividi.

Qwerty61 ha detto...

Mimmù piangesti anche quando insieme a casa mia vedesti la partita Genoa-Napoli...e chi so' scord'..!

scetate wagliò che è tutt'overo ...sabato nuie ci addivertimm'...!

però nuie avimma fà u' dover' nuost' SICCIAMM!!!!

Riccardo ha detto...

E' bellissima!

andreab ha detto...

Grande Mimmo veramente dico di quotare questa poesia...QUOTO!...Io sono stato 9 mesi a Lecco e non vi posso proprio dire quanto mi sia mancato il rumore ed il caos della mia città del Sud...la semplicità di questa gente che vive alla giornata e che senza egoismo pensa al futuro sempre con ottimismo!

Qwerty61 ha detto...

Tutti pazzi per Mimmop!!!